Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στα συνηθέστερα ερωτήματα που μας υποβάλλουν οι πελάτες μας:

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το Facebook ως εργαλείο Marketing;

To Facebook είναι μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο εγγεγραμμένους χρήστες. Είναι λοιπόν λογικό να θέλουμε να συνδεθούμε με το κοινό αυτό και να επικοινωνήσουμε μαζί του προβάλλοντας τα νέα μας προϊόντα μας/υπηρεσίες μας δημιουργώντας έτσι και τους «φίλους» μας .

Τι είναι καλύτερο να κάνω; Να αναθέσω σε εταιρία την επικοινωνία των social media της εταιρίας μου ή να τα συντηρώ και να τα αναλύσω μόνος μου;

Εάν η εταιρία σου έχει όλο το χρόνο ,τα μέσα και τους κατάλληλους ανθρώπους ώστε να δημιουργεί επιτυχημένη επικοινωνία στα social media τότε μπορείς να τα συντηρήσεις και μόνος σου. Αναθέτοντας όμως σε μία εταιρία με εξειδίκευση στα social media δίνεις τη δυνατότητα στην εταιρία σου να ασχοληθεί με την κύρια δραστηριότητα της ενώ ταυτόχρονα ενημερώνεις τα κοινωνικά σου δίκτυα πιο ευέλικτα , επαγγελματικά και συστηματικά ..

Ποιο είναι το καταλληλότερο μέσο επικοινωνίας για να προβάλω την επιχείρηση μου, τα προϊόντα μου, τις υπηρεσίες μου;

Δεν υπάρχει μόνο ένα κατάλληλο μέσο επικοινωνίας για να προβάλεις την επιχείρησή σου , τα προϊόντα σου και τις υπηρεσίες σου. Αφού εξεταστεί και αναλυθεί ο κλάδος σου , το υποψήφιο και το υπάρχον κοινό σου , ο ανταγωνισμός σου ,τα προϊόντα σου και οι υπηρεσίες σου, προτείνεται ο καταλληλότερος συνδυασμός μέσων επικοινωνίας .

Αν κατασκευάσετε την ιστοσελίδα μου, θα μπορώ να βλέπω ποιοι με επισκέπτονται;

Βεβαίως. Με κάθε ιστοσελίδα που κατασκευάζουμε και φιλοξενούμε, σας παρέχουμε δωρεάν στατιστικά επισκεψιμότητας που σας δείχνουν αριθμό επισκεπτών ανά ημέρα και ανά μήνα, χώρα προέλευσης, pageviews, referrers, λέξεις-κλειδιά κ.ά.
Με αυτό τον τρόπο ,μπορείτε να παρακολουθείτε με μεγάλη ακρίβεια τις κινήσεις των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας.

Υπάρχει η αντίληψη πως "είναι καλύτερο να έχεις μια οποιαδήποτε ιστοσελίδα, παρά να μην έχεις καθόλου ιστοσελίδα".

Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Μια δύσχρηστη ιστοσελίδα, με άσχημο design, κακό περιεχόμενο και τεχνικά προβλήματα είναι 100% βέβαιο πως θα κάνει ζημιά στην επιχείρησή σας. Οι αρνητικές επιπτώσεις θα χρειαστούν πολύ χρόνο και χρήμα για να εξαλειφθούν και θα κυνηγούν για αρκετό καιρό την εταιρεία σας.

Αν δεν μπορείτε να διαθέσετε πολλά χρήματα στην παρούσα φάση, αλλά θέλετε οπωσδήποτε να αποκτήσετε μια ιστοσελίδα, μπορείτε να συνεργαστείτε με μια αξιόπιστη εταιρεία και να κάνετε μια πολύ βασική, οικονομική έκδοση της ιστοσελίδας σας, όπου θα υπάρχουν μόνο τα στοιχεία επικοινωνίας σας και το αντικείμενο της επιχείρησής σας. Αργότερα, όταν έχετε μεγαλύτερο budget, προχωράτε σε μια πιο ολοκληρωμένη παρουσία.

Αν δεν μπορείτε να διαθέσετε ούτε ένα μικρό ποσό, καλύτερα να μην κάνετε τίποτα. Περιμένετε. Μην κάνετε μόνοι σας δοκιμές που μπορούν να βλάψουν την επιχείρησή σας. Μια κακή εικόνα θα κυνηγάει την εταιρεία σας για πολύ καιρό. Φροντίστε μόνο, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, να κατοχυρώσετε ένα domain name με το όνομα της επιχείρησής σας (π.χ. www.εταιρία μου.gr), το οποίο σίγουρα θα χρειαστείτε στο μέλλον (τα domain names είναι μοναδικά, επομένως πρέπει να προλάβετε να πάρετε αυτό ή αυτά που σας ενδιαφέρουν, πριν τα προλάβει κάποιος αναγωνιστής σας).

Γιατί είναι καλύτερα να αφήσετε τους ειδικούς να σχεδιάσουν την εταιρική σας εικόνα;

Αν έχετε ιδέες και προτάσεις μην παραλείψετε να τις πείτε στους ανθρώπους, με τους οποίους θα συνεργαστείτε.

Είναι πάντα καλό να ακούσουμε τί έχετε να μας προτείνετε και μπορεί να μας βοηθήσει πολύ στο να σχεδιάσουμε κάτι που θα συμβαδίζει με τη φιλοσοφία της επιχείρησής σας. Αλλωστε κάθε διαδικασία σε εμάς ξεκινάει απο την ανάλυση και την συνέντευξη μαζί σας και μετά συνεχίζει στο σχεδιασμό. Κάθε εργαλείο μάρκετινγκ (ιστοσελίδα , εταιρική ταυτότητα κτλ)που δημιουργούμε ,σχεδιάζετε απο τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας λαμβάνοντας υπόψιν πολλούς παράγοντες .

Δεν βρήκατε την απάντηση ;

Εάν δεν βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε στις συχνές ερωτήσεις παραπάνω, συμπληρώστε την φόρμα από κάτω και στείλτε μας οποιαδήποτε ερώτηση έχετε για τις υπηρεσίες μας .

Αποστολή ερώτησηςclear

Tip of the day:

  • Τα video αποτελούν ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας στο χώρο των social media . Και αυτό γιατί; Γιατί το you tube δέχεται 4 δισεκατομμύρια επισκέπτες την ημέρα . Πως λοιπόν να μην θέλεις να επικοινωνήσεις την εταιρία σου μέσα από μία διαφήμιση στο you tube ή να φτιάξεις το δικό σου κανάλι στο you tube για την εταιρία σου , τις υπηρεσίες σου και τα προϊόντα σου;

    Γιατί το You Tube είναι τόσο σημαντικό εργαλείο για το marketing;
  • Αν θα λέγαμε ότι υπάρχει κάποιος γενικός κανόνας για την επιτυχία αυτός θα ήταν η συνεχή ενημέρωση με posts . Δημιουργήστε θέματα που ενδιαφέρουν , απαντήστε στο κοινό , προσπαθήστε να είστε πρωτότυποι στο τρόπο συγγραφής και στη θεματολογία σας.

    Υπάρχει κάποιος γενικός κανόνας για την επιτυχία στα social media ;
  • Φτιάξε το Blog σου. Δημιούργησε ένα δωρέαν blog . Υπάρχουν πολλά δωρεάν π.χ blogspot . Δημιούργησε ένα λογαριασμό gmail μέσω της google .com και πήγαινε στη σελίδα http://www.blogger.com και πάτα “Δημιουργία Ιστολογίου” . Συμπλήρωσε την φόρμα με τα στοιχεία που ζητά , δώσε ένα όνομα στη σελίδα και επέλεξε πρότυπο εμφάνισης . Τώρα είσαι έτοιμος για να αναρτήσεις το υλικό σου και να προσελκύσεις αναγνώστες και Φρόντισε να γράφεις για θέματα που  θα ενδιέφεραν  τους υποψήφιους πελάτες σου .

    Θέλεις να ανέβεις στις μηχανές αναζήτησης .. Να ένας τρόπος.
  • Ήξερες ότι ένα από τα καλύτερα εργαλεία μαζικής αποστολής e-mail- newletter είναι το mailchimp;
    Για να συνδεθείς με αυτό μπες στο mailchimp.com και άνοιξε λογαριασμό . Μετά πρόσθεσε την λίστα ( σε excel ) των e-mail που έχεις και δημιούργησε το newsletter σου ( ενημερωτικό δελτίο e-mail) . Τώρα είσαι έτοιμος να στείλεις μαζικά τα e-mail σου.

    Πως να κάνεις μαζική αποστολή e-mail ;
  • Μπες στο google.com και πληκτρολόγησε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που θες να πουλάς . Δες σε ποια θέση στις μηχανές αναζήτησης  βρίσκεσαι εσύ και σε ποια οι ανταγωνιστές σου . Παρακολούθησε το για μία  εβδομάδα και εκτύπωσε το. Κράτησε αρχείο για να συλλέξεις συμπεράσματα

    Σε ποια θέση βρίσκεται η εταιρία σου ;

Video: